Semnătură Electronică
Semnătură Electronică
Tradiție și Excelență în IT și Comunicații
Semnătura electronică este o necesitate în desfășurarea unor proceduri operaționale, foarte multe dintre actele oficiale fiind, în acest moment, transmise în format digital.
Potrivit Legii nr. 296/2023, incepând cu data de 1 ianuarie 2024, se instituie facturarea electronică obligatorie pentru toate tranzacțiile efectuate între persoanele impozabile stabilite pe teritoriul României. Măsura este aplicabilă până la 31 decembrie 2026.
O mențiune importantă este faptul că semnătura electronică le atribuie documentelor, de orice tip, aceeași valoare legală pe care o au și semnăturile și ștampilele tradiționale. Astfel ea poate fi folosită pentru semnarea de documente care pot sau trebuie să ajungă la instituțiile statului (ANAF, CAS, ITM, ONRC, SEAP), bănci, diferite departamente în cadrul firmelor.
Printre avantajele acestei metode putem identifica:
- Rapiditatea transmiterii documentelor
- Asigurarea integrității – datele nu pot fi modificate fără autorizare
- Confidențialitatea datelor transmise Simplificarea proceselor birocratice
Mai puțină hârtie cosumată = costuri mai mici + conservarea mediului înconjurător. Kitul de semnătură electronică reprezintă pachetul format din certificatul digital ( elementul software) și dispozitivul criptografic/token (elementul hardware) pe care se instalează „semnătura”.
- Depunerea declaratiilor on-line la ANAF;
- Autentificare in SPV;
- Semnarea facturilor (Conform Cod Fiscal);
- Semnarea documentelor trimise catre O.N.R.C. pentru infiintari de societati comerciale (conform noilor reglementari privind inregistrarea in Registrul Comertului);
- Raportarile catre CNVM – obligatoriu pentru toate entitatile reglementate si supravegheate de CNVM;
- Raportarile catre Casele de Sanatate (CNAS, CASMB, OPSNAJ, CASMT);
- Semnarea documentelor catre alte institutii ale statului (SEAP, CSA-CEDAM, BVB, MYSMIS, AFM, etc.);
- Autentificarea in sisteme informatice private sau pe domeniul societatii etc.
La GMB Computers ai kituri de semnătură electronică personalizate în funcție de durata de valabilitate a certificatului digital de 1, 2 sau 3 ani:
Semnătură Electronică 1 an
- *Pentru un kit complet de Semnatură Electronică este necesară și achiziția unui TOKEN.
Semnătură Electronică 2 ani
- *Pentru un kit complet de Semnatură Electronică este necesară și achiziția unui TOKEN.
Semnătură Electronică 3 ani
- *Pentru un kit complet de Semnatură Electronică este necesară și achiziția unui TOKEN.
Token
- Pentru un kit complet de Semnatură Electronică este necesară și achiziția unui TOKEN.
La expirarea semnăturii electronice se va achiziționa numai Certificatului Digital, folosind Token-ul existent!
Ne puteţi apela de luni până vineri în intervalul orar 8:00-17:00.
Ai întrebări?
Contactează-ne
Consultanții și tehnicienii GMB Computers vă stau la dispoziție. Fie că doriți să personalizam împreună soluția dumneavoastră, să solicitați o oferta de produse și echipamente din catalogul nostru sau aveți nevoie de suport tehnic și diagnostic de specialitate, suntem pregătiți să găsim cea mai eficienta soluție pentru dumneavoastră.
Telefon: +40241619222
Email: office@gmbcomputers.ro
Cere ofertă!
GMB Computers SRL
Sediul central:
Adresă: Str. Traian, nr. 68A, Constanța, cod poștal 900716, România
Program: Luni – Vineri – 8:00 – 17:00
Secretariat:
Telefon: +40 241 619 222
Email: office@gmbcomputers.ro
Comercial:
Telefon: +40 341 462 244
Email: comercial@gmbcomputers.ro
Service:
Telefon: +40 722 248 333
Email: service@gmbcomputers.ro
Financiar
Email: financiar@gmbcomputers.ro
Suport Tehnic:
(Televiziune, Internet, Data Center)
Telefon: +40 722 736 875
Email: support@gmbcomputers.ro
Program: zilnic – 8:00 – 22:00
GMB Computers Cernavodă:
Adresă: Str. Nicolae Titulescu 4, bl. M4, 905200 Cernavodă, jud. Constanța, România
Telefon: +40 241 235 235
Email: cernavoda@gmbcomputers.ro
Program: Luni - Vineri - 8:30 - 17:30